Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Brok-Strzelec zwiększa sprzedaż

01.01.2005

Browary Polskie Brok-Strzelec sprzedały w listopadzie 2004 roku o niemal 38% piwa więcej niż w listopadzie 2005 roku. Zarząd spółki przypuszczał, że wzrost sprzedaży w grudniu 2004 przekroczy 40%.
Po korekcie prognozy piwna spółka ma osiągnąć w całym roku 2004 przychody rzędu 118 mln zł, a nie jak planowano wcześniej 162 mln zł. Zysk netto został skorygowany z 4,6 mln zł do 2,2 mln zł.
Brok-Strzelec, narzekający na brak kapitału obrotowego, chce do wiosny 2005 roku pozyskać partnera branżowego, jego poszukiwaniem ma zająć się Ersted Securities.
Brok-Strzelec posiada dwa browary, których moce produkcyjne przekraczają l mln hl rocznie. Na razie są one jednak wykorzystywane w około 50 - 60%, co daje spółce 2,5% udziału w polskim rynku piwa.
Rynki Alkoholowe

Jacek Łakomy