Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Brok Export i Brok Sambor w nowej szacie

17.07.2006

Od połowy czerwca browar w Koszalinie, należący do Royal Unibrew Polska, rozpoczął sprzedaż piwa Brok Export i Brok Sambor w nowej szacie graficznej. Jednocześnie ze zmianą etykiet na butelkach zwiększył się asortyment koszalińskiego browaru – od lipca można kupić piwo Brok Sambor także w 500 ml puszce.
Zmiana etykiet butelek Brok Export i Brok Sambor poprzedzona została badaniami konsumenckimi. Badania jakościowe i ilościowe przeprowadzone zostały w lutym i marcu przez Instytut Badawczy IQS & Quant Group na grupie 200 osób na Pomorzu Zachodnim oraz na ogólnopolskiej próbie 300 osób.

Wg badań konsumenci uznali zaproponowane etykiety Brok Export i Brok Sambor za zdecydowanie bardziej atrakcyjne od etykiet dotychczasowych. Nowe etykiety wychodzą więc naprzeciw ich oczekiwaniom: są czytelne, nowoczesne i w zdecydowanie większym stopniu oddają charakter piwa.

Zmiany w wyglądzie etykiet objęły liternictwo, kolorystykę oraz rozmieszczenie poszczególnych elementów.
Wprowadzenie nowych etykiet piw Brok Export i Brok Sambor wsparte będzie kampanią wizerunkową marki w Koszalinie oraz wybranych miejscowościach nadmorskich (Kołobrzeg, Ustronie Morskie, Mielno, Darłowo, Ustka). W kampanii wykorzystane zostaną media standardowe takie, jak billboardy oraz niestandardowe – megaboardy na ścianach budynków, flagi na głównych ulicach miast i transit advertising.
MediaLink.pl

Maciej Kozielski