Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Bosman szumi po naszemu

31.05.2007
Bosman szumi po naszemu Bosman szumi po naszemu

Marka Bosman, z portfolio Carlsberg Polska, rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Począwszy od 1 czerwca, na terenie całego regionu zachodniopomorskiego, pojawią się billboardy nawiązujące bezpośrednio do teaserowej kampanii outdoorowej marki.

Marka Bosman, silnie związana z tradycjami regionu zachodniopomorskiego, ma swój niepowtarzalny, lokalny charakter, co w szczególny sposób podkreśla hasło naszej najnowszej kampanii. – mówi Agata Pietrzyk, Junior Brand manager marki Bosman w Carlsberg Polska. Szumi po naszemu” to z jednej strony wyrażona w prosty sposób istota samej marki: jej powiązanie z morzem i ludźmi morza, których świat i wyznawane wartości składają się na tożsamość Bosmana. Z drugiej strony to także zabawna gra słów - Bosman to przecież przede wszystkim piwo, które z pewnością potrafi zaszumieć..! – dodaje Agata Pietrzyk. 

Kampania, prowadzona pod hasłem „Szumi po naszemu”, prowadzona będzie na terenie regionu zachodniopomorskiego do końca czerwca, przy wykorzystaniu billboardów, mega siatek (w Szczecinie i w Stargardzie) i innych form reklamy zewnętrznej.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD.

Kampania komunikowana jest także na stronie internetowej marki www.bosman.pl, której autorem jest agencja interaktywna Byss.pl.

***
Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, dostarczając na rynek marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Bosman, Kasztelan, Piast oraz Książ i Volt. Piwa z portfela Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.

 

Marketing przy kawie