Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Bosman na koszulkach

21.02.2004

Browar Bosman będzie, obok Centrum Handlowego Ptak, głównym sponsorem szczecińskiej Pogoni.
Sumy kontraktu nie ujawniono. Umowę podpisano po wielomiesięcznych negocjacjach. Jeszcze w lipcu browar nie był zainteresowany sponsorowaniem klubu, bo Pogoń kojarzyła się z nierzetelnością i prowizorką. Wraz ze zmianami własnościowymi i dobrymi wynikami zmieniło się jednak podejście producenta piwa.

Zostanie tylko Pogoń

- Nie zamierzamy zabierać nazwy - mówił zaraz po podpisaniu umowy Leszek Siwecki, specjalista marketingu browaru. - Nie było nawet rozmów na ten temat. Pogoń powinna być tylko i wyłącznie Pogonią. Kibice dobrze identyfikują obydwie nazwy i łączenie ich nie ma sensu.

Zatem wiosną morski klub będzie występował pod nazwą MKS Pogoń Szczecin.

Browar nie zachował wpływu na wydatkowanie funduszy.

- Wspieramy działanie klubu. Środki będą wydawane zgodnie z potrzebami. Najlepszym dysponentem będzie z pewnością pan Ptak - dodał Siwecki.

Dalej szukaj

W zamian za sponsorowanie klubu, browar dostanie miejsce na koszulce.

- Sfinansuje zakup czterech kompletów strojów, czyli w sumie około 100 koszulek i spodenek - wszystkich ze swoim logiem - ujawnił Marek Łopiński, dyrektor klubu. - Stroje z jesieni przechodzą do historii.

Poza tym na stadionie pojawią się trójwymiarowe reklamy z logiem browaru i tablice wokół murawy. Bosman będzie obecny na gadżetach klubowych i biletach. Sponsor wyremontuje kiosk klubowy i włączy się do konkursów. Jeżeli Pogoń dostanie zgodę na sprzedaż piwa na stadionie, to będzie to tylko Bosman.

- W wypadku awansu przewidzieliśmy bonus dla piłkarzy - zadeklarował Siwecki.

- Nadal poszukujemy firm, które chcą promować się poprzez Pogoń. Wszyscy sponsorzy z regionu są mile widziani - powiedział Antoni Ptak, właściciel klubu.


Głos Szczeciński

Przemysław Sas