Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Bosman Niepasteryzowany: Świeże, prosto z browaru

21.04.2009
Bosman Niepasteryzowany: Świeże, prosto z browaru 72-bosman-niepasteryzowany-swieze-prosto-z-browaru.jpg

Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży niepasteryzowany wariant piwa Bosman. Marka jest reklamowana na outdoorze i w punktach sprzedaży pod hasłem "Świeże, prosto z browaru".

Carlsberg Polska uzasadnia wprowadzenie na rynek niepasteryzowanego wariantu Bosmana zapotrzebowaniem wśród konsumentów ceniących piwo warzone przy zastosowaniu tradycyjnych metod. Nowa marka jest dostępna w półlitrowej butelce ze złoto-brązową etykietą podkreślającą świeżość, naturalność i wysoką jakość tego piwa. - Chcemy w ten sposób zdecydowanie wyróżnić nowy brand, zachowując równocześnie spójność ze stylistyką pozostałych wariantów naszej marki - uzasadnia Łukasz Kwiatkowski, brand manager Bosmana.

Launchowi Bosmana Niepasteryzowanego towarzyszy kampania reklamowa, która pod hasłem "Świeże, prosto z browaru" jest prowadzona na outdoorze i w punktach sprzedaży największych miast województwa zachodniopomorskiego. Kreację kampanii i etykiet nowej marki przygotowała agencja Red8 Communications.
 

tw, WirtualneMedia.pl