Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Begimo realizuje kampanię piwa Tyskie

31.05.2007
Begimo realizuje kampanię piwa Tyskie Begimo realizuje kampanię piwa Tyskie

W maju i czerwcu br. piwo Tyskie organizuje ogólnopolską promocję konsumencką, zachęcając do wygrania 100 000 euro. Jednym z nośników komunikacji reklamowej są okładki na bilety kolejowe.

Będą one rozdawane w pierwszej połowie czerwca pełnoletnim mężczyznom, którzy podróżują
pociągiem. Akcja prowadzona będzie na 64 dworcach PKP w Polsce. Ad-verto, okładki na bilety kolejowe, mają za zadanie poinformowanie podróżujących mężczyzn o trwającej właśnie promocji konsumenckiej piwa. Tyskie w kampanii „Nasze najlepsze w Europie” podkreśla, że w 2006 roku sprzedało 20 mln piw za granicą. Na konsumentów biorących udział w promocji czeka nagroda główna – 100 000 euro oraz dodatkowo co godzinę 100 euro. Producent
przygotował cztery wzory promocyjnych opakowań piwa – butelki i puszki, a ich zdjęcia są
zamieszczone na okładkach ad-verto. 

Akcja promocyjna na dworcach rozpocznie się 1 czerwca i potrwa do 15 czerwca. W tym czasie na 64 dworcach w Polsce do biletów kolejowych kupowanych przez młodych mężczyzn będą dołączane kolorowe okładki. W akcji bierze udział 330 kas biletowych. Przygotowano do kolportażu 175 tys. okładek. Jak dowodzą badania marketingowe, podróżujący kolejami chętnie czytają informacje zamieszczane na okładkach do biletów. Postrzegają ten nośnik jako ciekawe źródło informacji oraz estetyczne etui na bilety. Większość z nich zatrzymuje okładki, nawet po zakończeniu podróży.

Akcje promocyjną na kolei przygotowała firma Begimo SA wraz z New Look Advertising.
 

mediafm.net