Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Batalia o pszeniczne

11.06.2004

„Warzyć możemy w każdej chwili, powiedzcie tylko jak to sprzedać” – takie mniej więcej zdanie usłyszeliśmy w Browarze Kiper w Piotrkowie Trybunalskim. Podczas wizyty w Kiperze (luty 2004) członkowie Bractwa Piwnego rozmawiali między innymi o możliwościach rozpoczęcia produkcji piwa pszenicznego. Ryszard Radzieńczak, główny technolog piotrkowskiego browaru, zapewniał nas, że technicznie nie stanowi to problemu.
Okazuje się, że kłopotem jest sprzedaż i promocja marki. Dlatego też rozpoczęliśmy akcje wysyłania listów elektronicznych. Ujednolicony, maksymalnie uproszczony tekst, docierający do decydentów Kipera z wielu komputerów jednocześnie, może pokazać, jak wielką rzeszę piwoszy stanowią miłośnicy „pszeniczniaka”.
Akcja Bractwa Piwnego wpisuje się w podstawowe założenia ruchów konsumenckich. To my – Piwosze – musimy jasno i wyraźnie powiedzieć, czego chcemy.
W tej chwili, otwierając stronę Bractwa, automatycznie uruchamiamy specjalne okno z listem. Wystarczy wpisać swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail i kliknąć.
Czy dzięki temu doczekamy się „pszeniczniaka”? Wierzymy że tak.

Bractwo Piwne