Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Akcja promocyjna piwa Lech Lite

15.09.2006

Kompania Piwowarska realizuje akcję promocyjną dla swojej nowej marki piwa - Lech Lite. Jej celem jest poinformowanie potencjalnych konsumentów o nowej marce piwa i jej walorach oraz stworzenie okazji do spróbowania piwa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja marketing services Peppermint.
Działania zaplanowane zostały do końca września. Akcja kierowana jest do młodych ludzi w wieku (18 – 35 lat), nowoczesnych i atrakcyjnie wyglądających.

Agencja Peppermint prowadzi działania animacyjne, które objęły 31 miast i realizowane są w 178 wybranych lokalach gastronomicznych. W ramach animacji w trakcie weekendu grupy osób ubrane w stroje zachowane w kolorystyce Lech Lite odwiedzają wybrane lokale gastronomiczne informując o nowej marce piwa i przeprowadzając konkursy dotyczące Lech Lite. Pełnoletni uczestnicy konkursów w nagrodę mają okazję spróbować schłodzone piwa.

Lech Lite, nowa marka Kompanii Piwowarskiej, została wprowadzona na rynek w czerwcu br. i inauguruje w Polsce zupełnie nową kategorię lekkich piw. Jest odpowiedzią na rosnąca popularność produktów przeznaczonych dla osób dbających o zdrowie i wygląd.

Obecna akcja stanowi część kampanii promocyjnej, której celem jest wypromowanie piwa Lech Lite jako produktu o doskonałym smaku tradycyjnego piwa, lecz mniejszej ilości alkoholu i kalorii.

MediaLink.pl

Patryk Pallus