Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Agencja Twenty Four Seven PR ponownie dla Fratera

02.08.2007

Browar Belgia rozstrzygnął przetarg na kampanię public relations wspierającą wprowadzenie nowych wariantów piwa Frater. Zwycięzcą została Agencja Twenty Four Seven PR.

Kampania jest związana z wprowadzeniem na rynek zupełnie nowych dwóch wariantów piwa Frater: pszenicznego oraz podwójnego. Ma ona na celu umiejscowienie tych wariantów piwa w segmencie Premium. Kampania rozpocznie się w sierpniu i potrwa do końca 2007 r. W jej zakres wchodzą działania w prasie, Internecie oraz wydarzenia skierowane bezpośrednio do grupy docelowej.

Wygrana w przetargu potwierdza zadowolenie Browaru Belgia z usług agencji. Nasz długoletni klient docenił nasze doświadczenie, znajomość branży oraz zaproponowaną formę współpracy – mówi Dorota Zmarzlak, prezes Twenty Four Seven PR.

Realizacją projektu w Twenty Four Seven PR zajmie się Agata Wiśniewska – Account Manager. Pracuje ona w zespole kierowanym przez Bogdana Markiewicza – Senior Account Managera.

Twenty Four Seven PR prowadzi działania public relations dla Browaru Belgia od 2003 roku. W tym czasie agencja zrealizowała dla Browaru Belgia wiele kampanii, m.in. była autorem pierwszej kampanii dla marki Frater w 2004 roku. Twenty Four Seven PR pod obecną nazwą istnieje od 2000 roku. Agencja oferuje kompleksowy zakres usług PR. Główne obszary działalności to między innymi współpraca z mediami, wsparcie marketingowe, relacje z klientami, relacje z partnerami biznesowymi, wewnętrzny PR, wydawnictwa firmowe, organizacja imprez, analizy wizerunku i postępowanie w sytuacjach kryzysowych. Główni klienci agencji to McDonald's Polska, Microsoft, Wizz Air, Citibank Handlowy, Fundacja Ronalda McDonalda, Browar Belgia, Huta Arcelor, eBay, Polski System Recyklingu Organizacja Odzysku, Mermaid Properties, Nivea Beiersdorf oraz Medycyna Rodzinna. Firma zatrudnia 15 osób.
Browar Belgia jest czwartym co do wielkości browarem w Polsce. W 2003 roku po raz pierwszy osiągnął sprzedaż ponad 1 mln hektolitrów piwa rocznie. Browar posiada nowoczesny zakład produkcyjny w Kielcach zbudowany w latach 1998-1999. Wartość inwestycji do końca 2006 roku wyniosła prawie 300 mln złotych. Zatrudnia ok. 400 pracowników. Główne marki Browaru Belgia to Gingers, Wojak, Frater, Palm oraz regionalne piwo Grünengold.

Marketing przy kawie