Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

ARBOmedia Polska realizuje kampanię ambientową piwa Desperados

12.06.2008
ARBOmedia Polska realizuje kampanię ambientową piwa Desperados ARBOmedia Polska realizuje kampanię ambientową piwa Desperados

Z początkiem maja wystartowała dwumiesięczna kampania ambientowa, zaplanowana i zorganizowana przez ARBOmedia Polska. Akcja promocyjna piwa Desperados oparta jest na eventach, gdzie malowane jest graffiti 3D.

Grafitti 3D przedstawia butelkę piwa Desperados wyłaniającą się z pękniętego chodnika wraz z jaszczurką – ikoną marki oraz hasłem reklamowym marki „Smak piwa, dzikość tequili”. Wszyscy chętni zapraszani są do sfotografowania się na tle graffiti po czym swoje zdjęcie mogą ściągnąć ze strony www.desperdosbeer.pl
Jest to policzalny wymiar działań ambientowych, który za każdym razem staram się implementować do akcji które mam przyjemność planować. Sam event to za mało, należy wciągną ludzi w interakcje, sprowokować włączenie się do zabawy, a na koniec sprawić by ludzie wykonali akcję która jest wymierna i można ją policzyć. Do tego właśnie służy strona www.desperadosbeer.pl – zadowoleni ludzie mogą ściągnąć sobie niecodzienne zdjęcie ze swoją osobą – a z drugiej strony ruch na stronie oraz liczba pobrań jest monitorowana i zliczana – mówi odpowiedzialny za całą akcję Konrad Spoczyński, event manager ARBOmedia Polska. 

Akcja obejmuje ponad 20 eventów zlokalizowanych przy centrach handlowych, hipermarketach oraz sieci kin Cinema City. Graffiti malowane są przez najlepszych polskich graficiarzy a ich pracę można będzie oglądać do końca czerwca jeszcze min. w Warszawie, Rybniku, Gdańsku, Toruniu.

Marketing przy kawie