Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

200 podpisów

17.02.2006

Na adres Bractwa Piwnego spłynęły już wszystkie listy z podpisami osób popierających Protest przeciwko reklamie przedstawiającej w złym świetle piwowarstwo domowe. Teraz Protest wraz z listami poparcia trafi do adresata – Grupy Żywiec.
Piwowarów domowych oraz sympatyków piwowarstwa domowego oburzyła jedna ze scen w spocie reklamowym „Prawie jak didżej” Grupy Żywiec. Reakcją Bractwa Piwnego było opracowanie Protestu Konsumenckiego i rozpoczęcie zbierania podpisów pod nim. W trakcie tej akcji przedstawiciele Grupy Żywiec zadeklarowali zmianę spornego fragmentu reklamy - i wkrótce dotrzymali słowa. Dlatego też akcja zbierania podpisów została wstrzymana.

Kolejne kilka dni Bractwo Piwne oczekiwało na podpisane już listy poparcia protestu, wysyłane pocztą. Teraz prawie dwieście podpisów – dokładnie 196 – przekazanych zostanie Grupie Żywiec.

Cieszymy się, że Grupa Żywiec zdecydowała się na zmianę treści reklamowego spotu. Uważamy jednak, że przekazanie Protestu popartego przez prawie dwieście osób jest naszym obowiązkiem.

Mamy też nadzieję, że akcja przyczyni się do rozpoczęcia dyskusji o polskiej reklamie piwa.

Bractwo Piwne