10 groszy z puszki piwa dało 40 tys zł ŁKS-owi
Jak podkreślał Andrzej Rutkowski wiceprezes Browaru Łomża – drużyna ŁKS Browar Łomża utrzymując się na zapleczu piłkarskiej ekstraklasy spełniła wszystkie oczekiwania sponsora. Browar Łomża jest na tyle zadowolony, że już decydowano o przedłużeniu umowy sponsorskiej na kolejny sezon i będzie ona jeszcze lepsza dla drużyny.
- Mogę powiedzieć, że znacznie wzrosną nasze nakłady na drużynę – mówił prezes Rutkowski unikając odpowiedzi ile wynosi kontrakt. - Znacznie w tym wypadku wynosi 60% - dodał jedynie Rutkowski.
Radości z czeków i zapowiedzi wzrostu nakładów na drugoligową drużynę Łomży nie ukrywał prezes ŁKS-u Stanisław Kaseja.
- Pieniądze z Browaru pozwolą nam w miarę zbilansować I półrocze – mówił Kaseja.
Dodawał także, że klub przyjął założenie, że w II półroczu jego budżet będzie o 25% wyższy niż w pierwszym i że ma nadzieję, iż uda się to osiągnąć.
Obaj prezesi zgodzili się, że akcja „10 groszy” zakończyła się sukcesem i że powinna zostać powtórzona.
cz, 4Lomza.pl